About Me

My photo
melaka, Malaysia
assingment untuk MGM1191 . kolej risda melaka . nurul suhada , nazatul atikah , rabiatul ada wiah . diploma pengurusan perniagaan sem 2 . apa itu cinta ? satu jiwa dua hati ? sakit dan manisnya cinta ? apa ada dengan cinta tuhan ? apa ada dengan cinta manusia ? apa ada dengan cinta mahluk ? hayatilah blogger kami yaa . hee ((;

Monday, April 5, 2010

c.i.n.t.a 3 s.e.g.i

begitu banyak cerita,
ada suka ada duka,
cinta yang ingin ku tulis,
bukanlah cinta biasa.

kali ini memang bukan cinta biasa yang nak dikongsikan,
kerana kali ini ia berkenaan dengan cinta 3 segi,
antara seorang perempuan dan 2 lelaki,
memang susah bila kita berada dalam keadaan ini kerana tidak tahu yang mana satu yang perlu dipilih. kedua-duanya mempunyai keistimewaannya yang tersendiri.bagaimana harus dibuat sekiranya hanya diberi pilihan untuk memilih salah seorang daripada mereka.aduhai..susahnya..
A- seowang yang amat memahami, jarang sekali aku bergaduh dengannya.cinta yang bertahan lama memang susah nak dilupakan tambahan pula ia merupakan cinta hati aku.
tapi bagaimana pula B
B- seowang yang amat menyayangi diriku,sentiasa ada semasa aku susah ataupu senang,sangat mengambil berat tentang diriku, tapi keegoan diri dia membuatkan aku rasa kurang selesa dengan sikapnya yang satu itu.
aku harus membuat keputusan sebelum aku terperangkap dalam p[ermaianan cinta ini dengan lebih lama lagi.

No comments:

Post a Comment