About Me

My photo
melaka, Malaysia
assingment untuk MGM1191 . kolej risda melaka . nurul suhada , nazatul atikah , rabiatul ada wiah . diploma pengurusan perniagaan sem 2 . apa itu cinta ? satu jiwa dua hati ? sakit dan manisnya cinta ? apa ada dengan cinta tuhan ? apa ada dengan cinta manusia ? apa ada dengan cinta mahluk ? hayatilah blogger kami yaa . hee ((;

Sunday, February 28, 2010

l . o . v . e

ramai insan yang masih lagi tidak faham akan apakah erti kesetiaan dalam sebuah perhubungan.ramai yang bertanya mengapa kita perlu setia? sedangkan belum tentu kekasih kita itu menjadi pasangan hidup kita? disebabkan persoalan inilah kecurangan sering berlaku di masa kini, sehingga ramai insan di muka bumi ini dalanda kekecewaan dan ada yang paling menyedihkan sehingga sanggup membunuh diri apabila ditinggalkan kekasih.

kesetiaan dalam perhubungan adalah sangat penting, ini adalah kerana kita saling mengambil amanat dan tanggungjawab pasangan kita untuk menjadikan dirinya hanya satu di hati kita sewaktu kita mengambilnya sebagai kekasih.alangkah sedihnya apabila amanat dan tanggungjawab yang seharusnya kita jaga itu tidak kita tunaikannya?tidakkah ia sama dengan penipuan?jangan taburkan janji jika kita tidak mampu untuk memberikanya sepenuh hati.

No comments:

Post a Comment